28 Jul 13, 09:35 PM
kriza: Kriza Lebaran Collection is On Sale!Jemputla datang!
2 Jul 13, 12:50 AM
neeqa: salam ukhwah :)ingin menjual baju raya tapi tak tahu bagaimana? sila ke blog saya :)
29 Jun 13, 06:09 AM
abg superman: cara buat pemegang handphone guna garpu je beb :D
2 Dec 12, 01:45 AM
mr herman: vroom2 nak naik kereta saya tak? :)
11 Nov 12, 08:22 PM
RGCX Gold Investmen: Invest In Gold & Get Monthly Dividen with RGCX Brokerage Company with MT4 No Margin Call
1 Nov 12, 02:29 PM
ayie: Salam Perkenalan. :-)
13 Sep 12, 05:58 PM
freezon: jom vote kek 1 malaysia :-)
11 Sep 12, 02:34 PM
Sasy: Jimatkan kertas dengan Astro eBilling... peluang menangi Ipad :-)
6 Sep 12, 09:17 AM
pn nana: awk ada keje x?
17 Aug 12, 01:21 PM
Ainun: Hehe persaingan sengit lagu raya proton nie :-)
4 Aug 12, 08:00 AM
Elly: Hai, cantik la blog awak, jom lihat blog saya pula
7 Jul 12, 01:44 AM
Rumorslogy: meh la datang rumah saye :)
6 Jul 12, 07:54 PM
Senarai Petua: Meh le tengok petua2 kat blog saye :)
8 May 12, 10:49 PM
intan nanni: hyee :) suka shopping x?
7 May 12, 10:14 PM
qaseh manja: qaseh datang singgah disini :)
19 Sep 11, 07:20 PM
medan MT: salam buat semua...masih imgat sya budok kelate ( MT )..salam ukhuwah
14 May 11, 11:29 PM
ila: kawan2...kenapa semua membisu seribu bahasa....dah tak berminat nak membuka blog ini lagi ker....
8 Nov 10, 05:06 PM
izan lau serk: Hai,kayz.lama x dengo cite.tq sudi nak cating ngan aku.tapi aku yang wat x tau je.
8 Nov 10, 05:04 PM
izan lau serk: illa pulak,ko dah tambah sorang lagi ke..alhamdulillah.aku pulak due on mei 2011.
8 Nov 10, 05:03 PM
izan lau serk: Buat izah,akak hargai ingatan tulus ikhlas awak tu.tq
[older messages]