[older messages]
2 Aug 17, 06:49 PM
Zigster: !kiss!
5 Aug 17, 09:43 AM
Guest: Yep looks nice, but not much activity
16 Aug 17, 09:09 PM
Guest: boo
21 Aug 17, 04:50 PM
sugarxbaby: OK YALL WE ARE STARTING TOUR S AGAIN TONIGHT
21 Aug 17, 04:50 PM
sugarxbaby: COME JOIN THE SMILES
17 Sep 17, 09:05 PM
Guest: !s!
27 Sep 17, 11:42 PM
Guest: hey whats happen to this league
6 Oct 17, 07:43 AM
Guest: LisaMarieMcReady & missnurdone happened to it.... that's what.! They recruited all your active members
6 Oct 17, 10:24 PM
Guest: nope... they had nothing to do with us not hosting... nice try lol
6 Oct 17, 10:25 PM
Guest: my jumpers are loyal to rnr
6 Oct 17, 10:25 PM
Guest: !h!
6 Oct 17, 10:25 PM
Guest: !h!
6 Oct 17, 10:26 PM
Guest: !sto!
6 Oct 17, 10:27 PM
sugarxbaby: !h!
6 Oct 17, 10:27 PM
sugarxbaby: lmao at them trying to give them the credit for something they didnt do ha ha ha
6 Oct 17, 10:28 PM
sugarxbaby: !dd!
10 Oct 17, 07:25 PM
Guest: lol
14 Oct 17, 09:57 AM
Zigster:
16 Oct 17, 09:58 PM
Guest: !coffee! !g2!
29 Oct 17, 10:27 PM
Guest: he must still be buttsore because his wife made him close his crap league.no one forces anyone to join anywhere.people leave on their own.