6 Apr 10, 12:59
qb: napa kau tak update blog kau..ajar la buat muupi n
3 Apr 10, 05:56
Adiq Bradiq: Teratai...pipi dia sama...pipi labuhhh
3 Apr 10, 05:55
Adiq Bradiq: Laaa...bby hidup lagi...ingatka dah reput
4 Mac 10, 09:03
Dik Teratai: ye ke bby,?..cam bby masa kecik,..la padan la comel sangat bby skang..(puji ni nak kena iklas kan adiq)..adiq..oo adiq..hang pi mana?
2 Mac 10, 01:51
bby: besar la.. salah taip!!
2 Mac 10, 01:51
bby: konfirm icha dah bear nnti cantik meletop2.. kababom!!
2 Mac 10, 01:50
bby: hei!! icha tu cam muka bby kecik2 dulu...
26 Feb 10, 08:37
Qb: ica tu macam muka kecipap pu ada
26 Feb 10, 08:37
Qb: bolok bolok
26 Feb 10, 08:36
Qb: amboi macam kak miyawong kecik2 aja..tomei nya
26 Feb 10, 08:36
Qb: ala paktam aja yang hampir pupus...ingat ka paklong
25 Feb 10, 08:33
Dik Teratai: adiq tengok muka dia cam sape???..cam miya ade tak?
25 Feb 10, 08:33
Dik Teratai: itu lah icah adiq ooi,..sekarang ni habis dah bedak mahal kak dia pakai,..siap ada beg tangan lagi,
25 Feb 10, 07:52
Adiq Bradiq: Meriah depa p cuti nooo.amboi...teknik menggoda ka adik santik berpayung ijau...senyum meleretttt
24 Feb 10, 03:47
Dik Teratai: salam suma ,..lama dah saya tak masuk blog sendiri,betul kata bby nak bersawang dah,..ni saya nak cite pasal keluarga popo yang lama terpisah,..jom baca>>>>>>
27 Jan 10, 08:47
bby: tula asik pi umah org jer.. umah sendiri bersawang.. oppsss.. larrikk!!
27 Jan 10, 08:47
bby: mana plak la tuan rumah ni??!!
27 Jan 10, 08:47
bby: askum... tuan rumah!! oooo.. tuan rumah!!
15 Jan 10, 10:54
bby: bby penah masuk la blog chu sblom ni.. yg bby puji kata cantik tu.. yg ada boot tu.. yg soh kakak buatkan bby blog jugak tu.. (nangis sgt2)
8 Jan 10, 02:28
Dik Teratai: yehyehyeh,..bby ketwat..,!..larikkkk..masuk blog Qb,.
[mesej lama]