23 Nov 16, 10:27 PM
Amira: Hi nice blog bw here :D
28 Feb 15, 09:34 PM
Alisya: Dah lama x blogwalking.. Singgah sini kejap :)
27 Feb 15, 10:50 PM
sham: salam ziarah waktu malam
26 Feb 15, 11:29 AM
Aria: Kalau org yg kite benci pun tk lupe, apetah lagi yg pnah kite sayang n cinta..
25 Jan 15, 11:59 PM
SinarMalaysia: Hi there Blogwalking. Visit me back :)
15 Jan 15, 11:33 AM
Vivian: Cerite aku jadi pembeli yg bodoh.. huhu..
25 Dec 14, 03:01 AM
Princess Elsa: Hi trere..Blogwalking. Feel free to visit us here http://goo.gl/rwKwwD
10 Dec 14, 08:47 PM
Raidah: Jalan-jalan sini timba ilmu jap
4 Dec 14, 08:50 PM
INFORMASI: 10 cara terbaik jimatkan minyak kenderaan anda http://goo.gl/l5jncC
1 Dec 14, 09:58 AM
Junior: Kejayaan lepas bukan kejayaan sekarang boh..
1 Dec 14, 09:34 AM
Linda K: Aku suke makan kat rumahla.. Tak suke beli...
1 Dec 14, 09:34 AM
Fina: Melankolik buat ibuku...
30 Nov 14, 02:52 AM
BR1M 2015: Pendaftaran baru dan tarikh bayaran BR1M 4.0 tahun 2015 http://goo.gl/3riTHd
6 Nov 14, 07:31 AM
Ryana: Huhuhu.. Aku bawak power bank, tapi tak bawak plak wayar usb... huhu..
3 Nov 14, 02:01 PM
AbgferOz: Jom Giveaway Cuti Sekolah RM 600 http://www.jiwarosak.com/giveaway-cuti-sekolah-jiwarosak/ :)
20 Oct 14, 06:05 PM
anajingga: singgah ptg isnin ke sini :cool:
16 Oct 14, 10:27 AM
Anesa: Hi awak, ade akaun IG? Cool tak gmbar2 ko tu?
16 Oct 14, 10:12 AM
LoyLa: Cerita berak aku... huhu
12 Oct 14, 10:54 AM
Erina: Jom join kontes pix korang yg vintage. :)
12 Oct 14, 09:36 AM
Adam: Mak aku kate, selagi bukan darah daging, manusie ni baik kat mulut je.
[older messages]