14 Jun 17, 11:00 PM
Yaya Hishham: Jalan sini bebeyh
14 May 16, 02:48 PM
aisyha: masuk ke blog comel ni jap :D
1 May 16, 07:01 PM
filzah: khbaq baik.. aku stress sikit sem ni.. haha.. yela, xlama je lagi aku dah nak pegi praktikal T^T kau plak macam mana?
1 May 16, 07:00 PM
filzah: xpe, aku faham.. aku pun skg dah busy, so jrg bukak.. biasalah.. student katakanlah XD
1 May 16, 06:59 PM
filzah: bestnya dah cuti.. huhu, aku baru habis cuti bulan 3 haritu.. huhu.. demam makan la ubat kiiii oiiiiii
2 Mar 16, 02:00 PM
filzah: kiki, aku tahu hg rindu aq, xperlukan nak hantar sampai 4 mesej kat tagboard tu! XD rindu hg
9 Feb 16, 12:43 PM
filzah: yo kiki-s~ hahaha.. lama xlepak dekat blog kau. so apa khabaq org sana?
15 Dec 15, 10:11 PM
ezza: jom sertai segmen di blog saya.. http://fiazdiary.blogspot.my/2015/12/pencarian-bloglist-untuk-january-2016.html
7 Dec 15, 10:57 PM
filzah: hey cik buntal! hahaha.. rindu hg jugakkkk oiii.. apa khabar yg di sana? masih ingt kat sini ke?
17 Dec 14, 07:49 PM
Be SMART: consumer to enjoy up to 75 % discount
27 Nov 14, 03:33 AM
nicky: iPad Air 2 launched
12 Nov 14, 12:38 PM
kwn ucu: singgah sni time lunch
12 Nov 14, 04:10 AM
Nak Tau Rahsia: Buat Duit RM117 Setiap Bulan Melalui HP anda? Saya akan ajar anda segera. Jom klik website untuk info lanjut
11 Nov 14, 05:05 PM
filzah: yoo kiki~~ failed bi?!! apakah? lex ahh.. doa byk2 kiki
5 Nov 14, 05:14 PM
fafa: yo! :)
24 Sep 14, 06:59 PM
ryan: senang bertemu anda sahabatku
24 Sep 14, 02:02 PM
kaza: jalan sini
24 Sep 14, 12:37 PM
filzah: yo kiki :3 so, acano trial mu >.< boleh buat idok?? aq rasa cam nk menyorok dlam almari, haha
21 May 14, 04:04 PM
filzah: haha.. rasa cam nak pengsan -_-
29 Mar 14, 08:21 AM
filzah: huhu~~ XD weyh! susah TT^TT
[older messages]