9 Jul 17, 09:17 PM
E'jaz: Mcm mne dpt nama Ejaz ?
9 Jul 17, 09:17 PM
E'jaz: Mcm mne dpt nama Ejaz ?
20 Jun 17, 10:37 AM
<3: suri hati mr. pilot best giler lah..sweet lahh
23 Apr 17, 05:42 PM
syasya: kenapa suri hati mr pilot tak de cerpen kat sini?
13 Jan 17, 11:17 PM
Azyanah: salam.... saya seorang guru. Saya berminat menjemput dila dyna ke sekolah saya utk sesi Kenali Penulis Novel
28 Nov 16, 02:33 PM
diyanah: manisnya souffle belum keluar lagi novelnya.. 2017..
22 Nov 16, 09:33 AM
ARBL: Tahniah kerana berjaya mencetuskan kejutan dalam usaha mengarang novel berkualiti dan berwawasan hebat.
18 Nov 16, 10:19 PM
rxv: mana nak dapat novel manisnya souffle ye?
16 Nov 16, 11:26 AM
ejaz: aku benci lu warda!!!!!
12 Nov 16, 12:27 AM
najihah: suri hati mr.pilot 2? hehe
3 Nov 16, 03:30 PM
neelofa: please nak tahu what happened last2 with warda and ejaz
21 Oct 16, 04:39 PM
Nur marissa: bila nak smbung cerita suri hati mr.pilot tak sabo dah nak aca
15 Oct 16, 03:33 PM
Izah: Bila nk smbg ni?
12 Oct 16, 01:27 AM
nurul: tak boleh nakbaca cerita suri hati mr pilot ke di blog akak ni.. :biggrin:
7 Oct 16, 04:37 AM
ecah: pleas sambung manisnya souffle
1 Oct 16, 10:26 PM
iman: nak suri hati pilot special
29 Sep 16, 11:44 PM
nanieramli: saya dah bacee suri hati mr pilot.. mmg bestt !!!
22 Sep 16, 11:50 PM
jue: jodohku en pilot xdok ke
22 Sep 16, 11:49 PM
jue: jodohku en pilot xdok ke
15 Sep 16, 03:32 AM
Sabafar: bila nak updated kisah Mia & Zaf lg ...
[older messages]