18 Oct 17, 05:25 PM
razlin: dapat pelepasan ke singapura pun dah memadai.kerja untuk byar hutang dgn cepat..ni hutang 30k pun dh muflis...
10 Oct 17, 01:54 PM
ryn: Akta baru...dari 30k ke 50k...adoiyai...mcm takde perubahan..
10 Oct 17, 01:48 PM
ryn: beriya wat seminar..,pastu senyap je ..nak bantu org muflis lah sangat...yg saya pelik..xleh ke kita bayar guna kwsp..habiskan je kwsp tu n bayar kat insolvensi...
27 Sep 17, 10:04 AM
SAMSUL APANDI: Apa khidmat yang di sediakan dan apa bentuk bantuan bagi mereka yang bankrap.Macam mana nak dapatkan peluang kedua?
19 May 17, 08:49 AM
HAPIZAH BINTI OSMAN: sy sudah dapat pelepasan dari Jabatan Insolvensi..tapi kenapa nak buat loan kereta tak bole?
13 Mar 17, 10:51 AM
Aku: Kes pendikkn drp 5thn ke 3thn.. Pelepasan utk pjamin diberikn pelepasan cepat.. Bleh mohon utk meminta plepasan
13 Mar 17, 10:49 AM
Aku: Akta baru berkuat kuasa thn dpn.. Nilai kbngkrapn dinaikkn drp 30k ke 50k.
10 Mar 17, 02:40 AM
ron: a relative mnjadi penjamin pinjaman komersial.around 500k.peminjam cina melarikan diri.akta menyusahkan penjamin.tpi peminjam hidup bebas
6 Mar 17, 10:53 AM
Aku: Bln ni akta bgkrapn dibentangkn.. Perluang kedua cerah wat anda semua.. Jgn risau akta baru dbntangkn..
31 Jan 17, 09:12 AM
juang: seketeriat bebas muflis ni cuma gula2 politik parti pemerintah? apa susulan? senyap je..
16 Aug 16, 11:04 AM
matahari: sy nak tanya, boleh ker gaji kita di sekat, tanpa arahan mahkamah.. ?
8 May 16, 12:28 AM
shukry@gmail.com: habuk pun tarakkk.... cakap tak serupa bikin...
4 Apr 16, 05:23 PM
Pati: Mau nyari tongkang keluar dari malasia, bumi Allah yang punya bukan malasia yang punca.
15 Mar 16, 07:57 PM
sani: Apa cerita ye pasal sekretariat bebas muflis ni ye..takde apa apa update ke ramai yang perlukan bantuan...
16 Feb 16, 10:05 AM
suew: please solve my problem
16 Feb 16, 10:04 AM
suew: pihak bank call akan sita umah sewa yg saya duduk dahulu klo sy xbyar hari ini.sdngkan sy dh pindah rumah
16 Feb 16, 10:03 AM
suew: sya sakit sy terpaksa brhnti kerja suami xmampu byr hutang.so skrg hutang mencecah rm30,000 dgn usia muda.please sugesstion
10 Feb 16, 12:21 AM
Julea: Secara rasional, ada ke org nak jadi guarantor suka2... Kalau tidak ada janji manis.
10 Feb 16, 12:20 AM
Julea: Sy rasa mcm hdup tak de makna dan tertekan. Sy esk nk pg lagi jab. Insolvensi... Kdg2 buat baik pada org walau bagai keluarga mcm tk guna. Janji Tk boleh pakai.
10 Feb 16, 12:17 AM
Julea: Sy muflis di sebabkan sy menolong keluarga angkat. Pinjaman loan kereta sebyk RM37k. Kerana ibu angkat sy merayu pd sy utk meminjamkan nama sbg guarantor. Akhirnya anak tk byr sy yang kena. :( :(
[older messages]