18 Apr 16, 08:46 AM
jinoni: selamat pagi ada siapa2 tahu no telefon sk. sibugal besar,minta ya kalau ada
27 May 15, 11:48 AM
wini: hi apa khabar
3 May 14, 02:11 PM
YUSDY: Semoga SKSB terus maju...missed the environment
15 Apr 14, 09:18 AM
FATHIAH NURUL SYAFIQAH: memang pun,kelas siapa tu!!! :quizzical:
15 Apr 14, 09:15 AM
Halimah Nur: wah cantik nya kelas 6A...
4 Sep 12, 08:28 PM
ijam: ?
4 Sep 12, 08:28 PM
ijam: woi
4 Sep 12, 08:28 PM
ijam: woi
21 Jun 12, 09:51 PM
marhayu: lalalalala cian nya smua guruku yg tercinta ni ..... tak payah lah sdih2x nak tinggallkan pkp tu ......:)
16 Apr 12, 04:02 PM
syffah: Salam....bila teringat sksb..buka blog la jenguk2...rindu smua... :)
16 Apr 12, 11:08 AM
Noy: Sundawati : GB (EnKipli) dah setahun bersara. skrng GB baru....
28 Mar 12, 08:26 PM
azizah: pkpetang : kak zah mgajar d SMK ZAINAB 1 KB..apa kaba? tak blik KB ke? minta no tel ? emel kan kpd emel anak kak zah deh ..
27 Mar 12, 09:46 PM
pk ptg: salam, kak zah skrg mgajar d mn?
23 Mar 12, 06:16 PM
sundawati che ani: Salam saya ingin bertanya adakah Cikgu Kipli masih GB di sana saya PT lama yang dah bertukar ke Semenanjung
12 Mar 12, 10:15 PM
azizah: salam , saya ingin berhubung dengan ustazah che zarah pkp petang , kawan lama semasa di maktab perguruan gaya (KDC) , tlg emailkan saya nombor telifon / email beliau kpd saya diatas . Terima kasih .
23 Oct 11, 01:26 AM
Jasmin Hussin: Salam,saya ingin berhubung dgn cikgu abd sani tabalong,guru saya semasa di sk andrassy twu. Pls emailkan saya no talipon atau alamat beliau diemail saya diatas.TQ tuan.
18 Sep 11, 04:58 PM
Lieyja: Assalam...sudi2kan la menjenguk org bru bllajar buat blog ni ye :) http://lieyja-ali.blogspot.com/
19 Jul 11, 10:07 AM
Syffah: Tq pcburuk...:)
19 Jul 11, 09:50 AM
pcburuk: remover virus shortcut http://www.datafilehost.com/download-907aaf1d.html
4 Jul 11, 05:42 AM
pcburuk: Salam ziarah blogwalking dari SJKC Cheng Min
[older messages]