3 Jan 17, 10:32 AM
Mystery: Anyone here?
1 Jan 17, 07:19 PM
Swiftheart: I've been sick, so I haven't gotten done what I planned on, whoops.
1 Jan 17, 07:19 PM
Swiftheart: That's alright!
1 Jan 17, 10:59 AM
Midnightive: Sorry about being away christmas was a lot of effort this year
1 Jan 17, 10:59 AM
Midnightive: Hello!
31 Dec 16, 04:20 PM
guest: its up again?!
28 Dec 16, 05:19 PM
Aria: alright!
28 Dec 16, 11:47 AM
SwiftyMobile: -Rolls around- I'm gonna try to get you a reply sometime today or tomorrow, Aria!
26 Dec 16, 10:46 PM
SwiftyMobile: I would be more active, but I'm stuck at my parents house again, which means SLOW INTERNET.
24 Dec 16, 07:30 AM
Snowyowl: Merry Christmas Eve guys!! I promise after the holidays I'll be more active
21 Dec 16, 09:43 AM
Swiftheart: Dang...
21 Dec 16, 09:43 AM
AriaMobile: Yea. Its been happenning a lot lately. Im starting to think my dad is sneaking in and doing his egineering magic with it.
21 Dec 16, 09:38 AM
Swiftheart: If it makes you feel better, a similar thing happened to me not long ago. Our internet blocked my college's website and portal. Like ????
21 Dec 16, 09:37 AM
Swiftheart: Just gotta nope out for a while
21 Dec 16, 09:37 AM
Swiftheart: I getcha
21 Dec 16, 09:37 AM
Aria: well, I'm gonna nap. Then wake up and then do somehting about it. Too tired.
21 Dec 16, 09:36 AM
Swiftheart: That sucks
21 Dec 16, 09:36 AM
Aria: ugh
21 Dec 16, 09:36 AM
Aria: who put parental controls on mY internet that IM paying for
21 Dec 16, 09:36 AM
Swiftheart: Well then
[older messages]