18 Dec 14, 10:12 PM
Gameidiot: portal game easy baru
11 Dec 14, 12:42 AM
Haifa: Lama x blogwalking..Jom blogwalking
28 Oct 13, 10:23 PM
iklankerja.my: iklankan kerja kosong disini.percuma!
10 Oct 13, 03:07 AM
emma: ruang iklan percuma untuk dicuba. iklan pasti dilihat oleh ramai pengunjung melalui iklan cbox spt ini.
1 Oct 13, 01:10 PM
softwarepower: software utk cari mobile dan email...power oo software ini.
29 Sep 13, 10:35 PM
softwarepower: software utk cari mobile dan email...power oo software ini.
27 Sep 13, 08:04 PM
lulurbodyscrub: ingin memutihkan celah ketiak dan kangkang anda ? mari cuba produk lulur kami..
26 Sep 13, 01:44 PM
lulurbodyscrub: ingin memutihkan celah ketiak dan kangkang anda ? mari cuba produk lulur kami..
26 Sep 13, 08:19 AM
lulurbodyscrub: ingin memutihkan celah ketiak dan kangkang anda ? mari cuba produk lulur kami..
24 Sep 13, 08:54 AM
lulurbodyscrub: ingin memutihkan celah ketiak
14 Sep 13, 03:05 PM
syamStyles: hmm, kerana 20sen itu ...
7 Sep 13, 01:07 PM
cikmun: mun singgah sini ye :)
7 Sep 13, 11:43 AM
aLin: Lucu: Video dari Adibah Noor
6 Sep 13, 08:57 AM
Tengku Marissa Tengku Din: Salam. Dtg sini, alert dengan pencuci muka terbaru. hati-hati dan tolong sebarkan.
3 Sep 13, 11:29 AM
Syafiq The Heroes blogger: Assalamualaikum. Syafiq datang sini taw...entry sebab-sebab kenapa kita kena kol pakwe dan makwe kite..Ramai yang suka entry tu dan kata best..jom jemput baca
2 Sep 13, 12:58 PM
Amanina Cute: Hai cik blog..dah tengok ker video terbaru adibah noor. baru jer keluar. Cuba tengok apa yang pelik pada video tu. Sediakan tisu tau!
2 Sep 13, 01:42 AM
Kak Leha: Salam.Kak leha datang nie, tengah buat aper tu cik, baru lepas tengok lelaki selamatkan kawannya daripada malu, macam kelakar pun ada. Kak Leha penat datang sini, jomlah tengok..
1 Sep 13, 01:30 PM
wan maimunah: singgah sini. wooo
1 Sep 13, 11:01 AM
Kak Zaidah MatNoor: Salam. Urgent!!!! Nak bagitau saper yang ada guna kad Ambank atau Ambank Islamik. sila Alert.Mesti baca dan wajib baca..Tolong sebarkan pada kawan2 yang belum tahu
31 Aug 13, 10:27 AM
LyssaFaizureen: Singgah sini..nak share entry Jom tengok koleksi KERETA-KERETA yang paling SELAMAT didunia. Tapi ada yang kurang ajar cakap kereta elak maut..patut ker..takperlah tengok jerlah kan :)
[older messages]