5 Sep 17, 10:11 PM
sakinah nazri: sy mmg teringin lama dh nk mekup kan org tp xpandai, nk tnya khusus mekup kat area perak ada x??
21 Apr 17, 10:36 AM
nursue: salam,saya teringin nak beljar makeup,ada tak lokasi selyang/gombak.
16 Apr 17, 11:57 PM
Yaa: Salam .nak tanya .kursus ni xde buat area bangi ke ?
27 Mar 17, 01:18 PM
Ikin Ikird: Boleh jer... cuba whatsapp saya directly +60105436757
13 Feb 17, 12:42 PM
Yaya miera: Sy nk blajar makeup tpi x nak msuk class, nak buat mcm mna???
13 Feb 17, 12:41 PM
Yaya miera: Saya tringin sngt nak belajar makeup tpi sy x nak msuk class, sy nak blajar sndri
31 Jan 17, 12:10 PM
Zuwi: Untk class make up area puchong ade x?
15 Dec 16, 04:37 PM
Fini: Salam, untuk kolej ada tak
15 Dec 16, 04:37 PM
Fini: Salam, asa
22 Nov 16, 01:28 PM
Sina bti Mokhtar: Kelas belajar mekup
10 Feb 16, 02:58 PM
nor: market price krusus berapa y
29 Sep 15, 08:22 PM
hana: :cool:
29 Sep 15, 08:22 PM
hana: ada kosong lg x utk bln 10
20 Sep 15, 11:28 AM
hidayah: :quizzical:
20 Sep 15, 11:28 AM
hidayah: ada kelas makeup..nak join boleh
20 Sep 15, 11:27 AM
hidayah: ada kelas makeup hari ni..nak join boleh
9 Aug 15, 02:47 AM
laila: kapan mulai belajar kursusnya ? saya warga indonesia anak saya warga negara saudi pake visa tidak
26 Jun 15, 12:37 PM
ridwan: kursus mekap.. lelaki boleh belajar tak
26 Jun 15, 12:35 PM
ridwan: Kita nak belajar makeup..ade ruang lgi tak
31 May 15, 12:44 AM
Jana Pendapatan: 100% secara online automatik
[older messages]