21 Sep 10, 12:52
Amar: rm250
21 Sep 10, 12:52
Amar: ada kawan nak jual kemah dome tuk 4 org
21 Sep 10, 12:47
Dean: khemah yg mne ek?
21 Sep 10, 12:47
Dean: oh...eh, da error plak link bwh nih
21 Sep 10, 12:41
Amar: Ingt nak kumpul dana nak beli kemah ni..tada duit..hee
21 Sep 10, 12:40
Amar: yup..yg di lata hammer...
21 Sep 10, 12:33
Dean: oh..bag merah yg kalis air ari tu amar pkai tu ek kt latar hammer?
20 Sep 10, 10:36
Amar: Kepada kawan2 yg berminat utk membeli dry bag hiking n kayak boleh lihat di bawah..sbhgn keuntungan akan masuk ke dana Es Corga
10 Sep 10, 08:28
Amar: Salam Aidil Fitri minal Aidil Walfaizin
3 Sep 10, 01:51
Amar: Orite...nampak dah kene tukar..rase bila yg sesua..??
3 Sep 10, 01:23
dean: tp x tau la klu org laen kan, din biasa blk kg 1st raya coz abah jdi amil, so pg raya tu pun ade lg org byr fitrah~
3 Sep 10, 01:11
dean: klu tnya din cam x sesuai kot, coz maybe de yg x blk dr kg lg ke, terutama din la ;-P
2 Sep 10, 07:40
Amar: iAllah balik hari Rabu depan...din rasa sesuai tak tarikh 12hbln tuk ziarah..??nak tau jgak pndpt org laen nih..
2 Sep 10, 08:33
dean: eh....xde exam lg time tu, tp x sure kt kg lg or da blk kL, a.am blk kg ble?
1 Sep 10, 08:49
Amar: iallah free tu..check2 la nanti ea...confirmkan kat aku...leh aku adjust date...
1 Sep 10, 06:21
dean: nk wat baraan 12 sept ek, hope ari isnin xde exam ;-P
1 Sep 10, 06:20
dean: dlm bahasa jawa panggil baraan
1 Sep 10, 06:19
dean: mai sembang2...hee~
1 Sep 10, 05:34
Amar: next trip..iAllah Ziarah Hari Raya, klu takda halangan insyallah 12 aribulan 9...
1 Sep 10, 05:29
Amar: Sembang2 jom..!haha
[mesej lama]