2 Jul 13, 03:44
neeqa: salam ukhwah :)ingin menjual baju raya tapi tak tahu bagaimana? sila ke blog saya :)
29 Jun 13, 11:49
abg superman: siankan pengantin laki ni :(
11 Mei 13, 09:37
abang gadget: mari singgah abg jual powerbank murah2 ni :)
11 Sep 12, 04:48
ANNAHDHOH: INSYALLAH TAUN NI FASI2 YG LAMA
1 Dis 11, 09:29
ibu: kenapa saya lihat tiada ustaz2 pembimbing tahun2 lepas pada tahiun 2011 ini
24 Okt 11, 10:11
Sexy Girl Here: CoolZ Dudes visit me Back. i wish you can visit mine too
25 Sep 11, 11:34
Maria Here: Hi Blogwalking visit. Will Missed you.i wish you can visit mine too
14 Ogos 11, 03:13
Harry Jones: look at me yeah. i wish you can visit mine too
26 Jan 11, 04:12
UMMI: TERIMA KASIH PADA SEMUA FASILITATOR PPS 2010
19 Jan 11, 10:50
serik: yaaa.. setujuuu sgt2.. serik dah
9 Jan 11, 01:21
ummi: mmg sepanjg tahun ada program ka.bg cnth progrm yg dijalnkn
2 Jan 11, 10:25
mat paku: betul2...pps stakat ni ja...nak tau pasai pa???hehehe
31 Dis 10, 07:43
setuju: tak nafikankan memang teringat kat pelajar2,, tapi setkat ini ja pps kali ini,,
31 Dis 10, 10:24
mat paku..: alhamdulillah...bajaya jugak apa yg kta ajar kat pps....tolong kim salam kat pelajar2 pps..sy mash rindukan budak2...
31 Dis 10, 09:26
mariah: jumaat pertama minggu ni,mmg banyk kelainan.dia tidoq dulu,pastu siap pakai jubh serban lagi.balik jumaat baru makan.terima kash kat fasi2 walaupaun masa terhad anak kak byk perubahan
31 Dis 10, 02:37
adnan: kelmarin bawa anak buat praktikal sembahyang jenazah...sebelum tu test dulu apa yg dipelajari....confirm dah ok semua, terus masuk saf...anak dah berani & ada keyakinan diri utk bersama solat jenazah
30 Dis 10, 07:13
setuju: ya,,, memang terbaikkkk
30 Dis 10, 08:22
mat paku: bkan agak bejaya..tp mang bejaya pon..takda masalah pon sy tengk..kalu ada pon yg individu2 tertentu ja...apa2 pon..pps mang terbaiek la....
29 Dis 10, 08:25
sulaiman: terima kasih semua hari nie pengunjung blg ini dah mencecah 1000 org terima kasih atas sokongannya.
29 Dis 10, 05:54
jangan tanya: terima kasih kepada fasi2 dan semua yg menjayakan pps kali ini.. biarlah apa org kata, yg penting program kali ini agak berjaya, walaupun byk rintangan,, kita tak boleh tutup mulut org...
[mesej lama]