29 Okt 13, 08:55
iklankerja.my: iklankan kerja kosong disini.percuma!
31 Okt 12, 02:51
ameena: Salam Perkenalan. :-)
13 Okt 12, 01:02
asina: Jom jawab survey bajet 2013 :-)
17 Ogos 12, 01:07
Aini: Hehe sapa sangka proton ley kuarkan lagu raya
4 Ogos 12, 02:10
Ani: Hai, terlalu sekejap kat blog awak. Jom lalu lak ke blog saya :-)
28 Feb 12, 11:26
qasehfany: hehe
28 Feb 12, 11:26
qasehfany: daripada kite bercouple lebih baik kite cari lelaki yg leh dijadikan suami
5 Apr 10, 08:42
Mauidzah: Salam...Marilah Sama-sama Membaca,Memahami,Menghayati dan Mengamalkan ASSUNNAH Rasulullah SAW http://mujahidfillah.blogspot.com
28 Okt 09, 08:53
syuhadasalleh: izzah,k.syu dh jadi follower izzah..yg warna kuning tu..k.syu la..he3
15 Okt 09, 03:05
aineaziz: bagi saya elokla bercouple lps kawin. jika kita tau banyk sgt tntg psgn kita sblm kawin, tak suspen nk tau bila dah kawin.
15 Okt 09, 03:01
aineaziz: salam ziarah,,, nice blog. bnyk info berguna u kita smua
29 Sep 09, 11:08
afi: salam,,,em,nak tny...kate couple 2 de batas kan??sure ke kte leh bataskan hbgn 2??huhu
29 Sep 09, 10:35
izzah126: bkaple mmg sah2 x elok..tapi camne ek nak banteras gejala yang boleh dikatekan semua org leh terjebak...
27 Sep 09, 11:54
chinot: tp llebih elok lps nikah sbb zmn skg byk yg x reti nak bezakan mana yg halal haram...
27 Sep 09, 11:51
chinot: tp bila bercouple tu mestile ada batasnye
27 Sep 09, 11:51
chinot: ok jeee sbb cmua org ada naluri n prasaan tu..
27 Sep 09, 11:49
tphet: elok la kapel tp lepas nikah la...time berkapel bkn men cam belangkas tibe2 ptus xke frust.
25 Sep 09, 11:26
izzah126: BERCOUPLE???
25 Sep 09, 11:25
izzah: ape pandangan anda tentang BERCOUPLE