4 Mei 11, 09:24
zuriey: hello
2 Mei 11, 10:49
tali gantung: bahagia ke dia bersama mak ayah angkat??? klu sekali anak aku di hina n di luka. celakalah 7 keturunan kau zani. itulah doa aku setiap hari utk mu.
2 Mei 11, 10:47
tali gantung: aku bakal punya anak. tapi kali ni anak lelaki. tapi hati aku sdih sbb sampai skrg aku belum mampu jumpa anak aku yg sorang tu.
2 Mei 11, 10:45
tali gantung: lama aku x update sbb byk benda yg aku buat kat luar sana sekarang. tetiba aku teringatkan dairi aku ni.. sekarang dengan rahmat ALLAH, aku telah bahagia. bahagia bersama suami tersayang.
11 Mac 11, 07:15
daisy: i'm agreed! hint me cback
13 Sep 10, 04:42
Wau: bertaubat - terus bertaubat, Pintu Rahmat n Pintu Taubat Allah sentiasa terbuka.. saudari masi ada waktu
27 Jul 10, 03:27
mam: kenapa lama tak update? betul "tali gantung" jom sebarkan blog ni, kurangkan anak luar nikah!
13 Apr 10, 10:39
shy: menitis air mate bace blog awak.. muge tabah tuk hari2 akan dayang.. thanks tuk cerita n pengajaran yg di sampaikan..
8 Apr 10, 12:58
combi: ingat Allah k...kte mampu mrancang.Dye je yg berkuasa sglenye...
8 Apr 10, 11:45
cik_ja: byakkn doa n b'sabar k..chemistry antre mak n ank sgt kuat..insyaallah 1 ari nnt awk jumpe jgak summayah..
6 Apr 10, 04:14
zuriey: blogwalking
6 Apr 10, 03:28
cik sha: singgah..(^_^)
2 Apr 10, 09:57
miss: thanks...bykkn bersabar,allh swt sntiasa ada utk kte.
2 Apr 10, 06:21
chah: slm.. chah singgah sini.. =).. kisah kamu bnyk beri pengajaran.. thnx..
2 Jan 10, 05:25
shana: :) hye sini
2 Jan 10, 12:56
chah: slm kenal..=)
2 Jan 10, 12:30
tali gantung: sesusah korang baca blog ni. sebarkanlah pd gadis lain. moga xkan lg kita dgr kes buang bayi. sebarkanlah