29 Okt 13, 08:33
iklankerja.my: iklankan kerja kosong disini.percuma!
9 Ogos 13, 10:58
GodaWanita: Jgn sibuk online je sampai segan nak solat!
8 Ogos 13, 08:50
TekNikPengasiH: Selamat Hari Raya AidilFitri
11 Nov 09, 11:01
cu: ade aku kesah...wachaaa
7 Nov 09, 12:12
kami: cu mu punya blog tak ada modal cerita hok lama 2...bosan 5x....dan bosannnnn...
30 Okt 09, 11:03
kami: cu mu ambik mane gambo budok-budok kecik
17 Okt 09, 07:13
cu: jumpa dlm facebook daaa... ;)
17 Okt 09, 10:22
kami: cu....macam mana mu bolih jumpa gambar ni ?
11 Okt 09, 02:29
cu: :P
8 Okt 09, 09:54
cu: curik2 amik pic masa kursus..wahaha
7 Okt 09, 08:25
kami: cu mu tengok gapo telenggok tengok lah katas.
26 Sep 09, 02:12
tak dikenali: pok cu mu ambik mane duit??banyaknyaaaa!!!kenape mu bagi kat aku sikit,sedangkan duitmu tak habis makan.mengape mu kupid.
26 Sep 09, 02:03
tak dikenali: duit pinjam je tuu...
24 Sep 09, 03:56
Siti Jazlina: Wang saku dengan menaip data pengiklanan Internet. Untuk maklumat lanjut, klik sini http://onlinejobsolutionltd.spruz.com :lol:
23 Sep 09, 05:22
cu: raya kan sebulan...aparaaa
23 Sep 09, 02:18
tak dikenali: pok su mu buang gambar gedug,video petronas,lagu rayer sbb dah raya dah habis
20 Sep 09, 12:41
achik: pokcu nak duit rayeee!!!