8 Jul 14, 04:49 PM
ALI: rosnah: dtg pg pjbt kbjikan
8 Jul 14, 04:47 PM
ALI: JJ: dtang ja ba,,di dewn sook klu ada karamaian,,hehe
23 Feb 14, 05:40 PM
Cayaus: hai
26 Oct 13, 11:32 AM
al-Rauf: Hai apa khbar! Sya org kmpung Minawo Ulu jga!Tp sya tinggal di daerah ranau.. U.U sya rindu kampung sya!!
17 Jun 13, 11:50 AM
JJ: mau tnya..kalau ada iapa2 yang tahu la...mcana cara ataupun proses untuk jumpa YB Datuk Ellron secara bersemuka? kita buat temujanji dengan siapa a?
17 Jun 13, 11:48 AM
JJ: bh mri
17 Jun 13, 11:48 AM
JJ: Jom
26 May 13, 07:20 PM
Aboy: Yg undi BN...tkasih. Yg undi Pbngkng, sy hormt hak anda kioo..
26 May 13, 07:18 PM
Aboy: sy pun mau jga la...kikiki
26 May 13, 07:18 PM
Aboy: Mgundi,,tjwb kita bsama maa..hehe bukn mnta tmbg jeee
26 May 13, 07:17 PM
Aboy: Tatap BN
29 Apr 13, 10:09 AM
joe: saya nak balik mengundi d sook,tapi takde tambangnak balik..camana?ada sesiapa boleh tolong?
24 Apr 13, 02:48 PM
lontugi@kuala penyu: yb pnsiangan n yb sook..pru13 ni byr skit la ba tmbng sya utk blik mngundi..pru12 sya hntr duit free+penat je kena tngok pn tak...bgus tes PKR ni kali kut?
24 Apr 13, 02:45 PM
lontugi@kuala penyu: YB josep kurup n yb elron, sya dtg dr jau gara2 pgi undi kmu 1 sen pn tda dpt tme pru12! pru13 klu tda gnti rugi mnta maaf la bossss..buang karan je blik pgi mngundi jau2
27 Feb 13, 04:37 PM
junai: saya sokong joseph kurup kena tkr cari dr saya kecil lg ni dia pgng pansiangan bah.parti BN yang harus di pilih tapi calon harus yang baru .
27 Feb 13, 04:33 PM
abooy: joseph kurup lama sdh jd parlimen pensingan bagus tukar terlalu lama bos cari calon yang boleh bwa pembgunan di kawasan ini sekian ini kali la heeeeee,,,
2 Jan 13, 03:31 PM
rosnah abdullah: cmna ibu tunggal yg tiada tapak rumah...? yg ingin memiliki rumah...?
28 Dec 12, 08:36 PM
junaiddey: sy mahu bertany kenapa tar yang di buat bukan di jln utama ? mcm tar yang di buat utk kptg sesorang sahaja bukan semu di tar 1 km lbh kurang shj,
28 Dec 12, 08:24 PM
yan: mahu tnya kenapa jalan di kg karamatoi kena tar tapi bukan jalan utama kira dlam 1 km kpe ? :/
12 Sep 12, 05:33 PM
sisas: berbual lebih lama bersama tersayang dengan maxis :-)
[mesej lama]